مناقصه رایگان | قوانین برگزاری مناقصه رایگان

مناقصه رایگان | قوانین برگزاری مناقصه رایگان

قطعاً شما هم نگران پیدا کردن یک شرکت پیمانکاری برای اجرا پروژه‌های ساختمانی خود هستید. ما سعی داریم در سایت مناقصه گر به‌صورت رایگان خدماتی را در راستا رسیدن شما به عالی‌ترین نتیجه ارائه دهیم.

تاریخ
1400/04/03 1:13 PM
دسته
مناقصه

در سایت مناقصه گر شما به عنوان کارفرما می‌توانید که خدمات و محصولات موردنیاز خودتان را کاملاً رایگان به مناقصه بگذارید.
با این کار شما به بهترین قیمت‌های پیشنهادی در کمترین زمان دست پیدا خواهید کرد. مهم‌تر از همه این‌که مناقصه رایگان شما در سطح کشور قابل‌مشاهده است. قطعاً مزیت بسیار عالی خواهد بود که شما به‌صورت کاملاً رایگان بتوانید برای کل کشور محصولات خود را معرفی کنید. با رقابتی سالم و در بستر آنلاین و بدون یک ریال هزینه می‌توانید از خدمات سایت مناقصه گر استفاده کنید.
همچنین شما اگر در حوزه اجرایی و تولیدکننده مصالح ساختمانی هستید می‌توانید با استفاده از سایت مناقصه گر، به‌صورت رایگان پروژه‌های برتر را شناسایی کنید. برای این کار کافی است به عنوان پیمانکار ثبت نام خودتان را کامل کنید. عموماً برای فروش بیشتر هزینه‌های زیادی در رابطه با بازاریابی و شناسایی بازار هدف باید کرد، اما شما با استفاده از سایت مناقصه گر می‌توانید که رایگان و بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه به‌آسانی از درخواست ساختمان‌سازان مطلع شده و به آن‌ها خدمات ارائه دهید.

اگر در رابطه با ثبت نام و یا شیوه کار در سایت مناقصه گر سوال داشتی، میتونی با پشتیبان از طریق شماره واتساپ که پایین صفحه هست ارتباط بگیرید.

شماره واتساپ: 09154467100

 

مناقصه رایگان

وب‌سایت مناقصه پیمانکاری رایگان

در همه حال برای تمام افراد هزینه جزو مهم‌ترین فاکتور های انجام عملی است. درعین‌حال دست یافتن به فرصت‌های مناسب برای انجام کارهای بزرگ و با درامد بالا نیازمند هزینه کردن است. سایتی که در حال حاظر پیش رو شماست خدمات خود را در قالب مناقصه رایگان به شما ارائه می‌دهد.
شما عزیزان چه پیمانکار باشید و چه کارفرما، می‌توانید به‌طور کامل از خدمات کاملاً رایگان سایت مناقصه گر بهره‌مند شوید. برای کارفرمایان عزیز مناقصه یک فرصت عالی است که بهترین پیشنهاد‌ها را دریافت و با داشتن حق انتخاب بیشتر بهترین پیمانکار را برای پروژه ساختمان خود انتخاب کنند. حال شما تصور کنید این فرصت عالی به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دارد.

مزایای استفاده از وب‌سایت مناقصه رایگان - به‌عنوان کارفرما


  • دسترسی به تمام پیمانکار ساختمانی در سراسر کشور به‌صورت کاملاً رایگان

  • دریافت پیشنهادهای متنوع برای برطرف کردن درخواست‌ها کارفرما

  • امکان مقایسه قیمت تمام پیشنهاد‌ها و گزینش مناسب‌ترین پیشنهاد

  • دریافت پیشنهادهایی بسیار باکیفیت بالاتر

  • مدیریت اقتصادی صحیح بر هزینه‌های ساخت‌وساز

برای اطلاع درباره قوانین رسمی برگزاری مناقصات اینجا کلیک کنید.

مزایای استفاده از وب‌سایت‌های مناقصه رایگان- به‌عنوان پیمانکار

  • حذف هزینه‌های بازاریابی تبلیغات جهت فروش کالا و خدمات خود

  • دسترسی راحت و ساده به تعداد کثیری از پروژه ساختمانی فعال در سراسر کشور

  • آشنایی و ارتباط مستقیم با پیمانکاران بیشتر در کشور

  • سعی در بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات خود برای رقابت با سایر پیمانکاران ساختمان

  • امکان ارائه خدمات و محصولات خود در سراسر کشور

معرفی وب‌سایت مناقصه رایگان

در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با وب‌سایت مناقصه گر به‌عنوان یک بستر و یک سایت رایگان مناقصات پیمانکاری ساختمان توضیحاتی ارائه می‌شود. لطفاً با دقت مطالعه کرده و این وب‌سایت را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید تا در کنار هم بتوانیم با انجام مناقصات ساختمانی به رشد ساخت‌وساز در کشور کمک کنیم.
یکی از دغدغه‌های همیشگی کارفرمایان ساختمانی، شناسایی و تأمین محصولات و خدمات باکیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است. سامانه وب‌سایت مناقصه گر بستری رایگان است که کارفرمایان ساختمانی می‌توانند برای کالا و خدمات موردنیاز خود مناقصه پیمانکاری به‌صورت کاملاً رایگان برگزار کرده و از پیمانکاران مختلف در سراسر کشور پیشنهادهای متعددی را دریافت کرده و متناسب با نیاز خود یکی از این پیشنهاد‌ها را انتخاب کنند.

چرا سایت مناقصه گر را انتخاب کنیم؟

کارفرمایان می‌توانند بدون نگرانی صرف یک ریال هزینه به تعداد زیادی از پیمانکاران ساختمانی درزمینه های مختلف از سراسر کشور دسترسی داشته باشند. همچنین ساختمان‌سازان می‌توانند با بررسی رزومه و اطلاعات هر پیمانکار با توجه به نیاز خود بهترین پیمانکار را بدون صرف هزینه و وقت زیاد انتخاب کنند.
در مقابل پیمانکاران، مجریان و تولیدکنندگان کالاها و مصالح ساختمانی نیز می‌توانند بدون صرف هزینه‌، کاملاً رایگان جهت بازاریابی و تبلیغات به پروژه‌های فعال زیادی در سراسر کشور دسترسی داشته باشند.
به‌صورت کلی این سامانه باعث می‌شود بدون افت کیفیت ساختمان‌سازی، هزینه‌های این صنعت مدیریت‌شده و کاهش پیدا کند. تا حد امکان مناقصات رایگان برگزارشده و هیچ‌کدام از طرفین (پیمانکار-کارفرما) نیاز نیست که هزینه‌ای بابت برگزاری و یا شرکت در مناقصه پرداخت کنند. با این کار عملاً ارتباط بین کارفرما و پیمانکار شکل‌گرفته، خدمات و نیازها به مناقصه گذاشته‌شده و بهترین پیشنهاد‌ها نیز ارائه می‌شوند.

مناقصه رایگان

معرفی چند سایت مناقصه پیمانکاری کشور

متن درباره ما سایت ارتباط هزاره گستر
شرکت ارتباط گستران هزاره، به‌عنوان اولین شرکت درزمینه اطلاع‌رسانی جامع مناقصه‌ها و مزایده های کشور، از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با بیش از 20 سال تجربه حرفه‌ای، با بهره‌مندی از قریب به 100 کارکنان متخصص و دارا بودن بزرگ‌ترین شبکه نمایندگی در 31 استان کشور، تاکنون به‌عنوان شرکت پیشرو در پوشش دهی مناقصه‌ها و مزایده‌های سراسر کشور به فعالیت خود ادامه داده است.

مزایا شرکت در مناقصه رایگان

شرکت های نو پا و بدون سابقه مجوز ورود به مناقصات بزرگ را ندارند و میتوانند با شرکت در این مناقصات رایگان هم کسب تجربه کنند و هم اینکه سابقه عالی برای شرکت در مناقصات بزرگ را جمع آوری کنند . مزیت دیگر مناقصات رایگان این است که تمامی افراد جامعه میتوانند در این مناقصه شرکت کنند .
درواقع بستر رقابتی بسیار عالی است و شما میتوانید رقبای خود را محک زده و همچنین توانایی های خود و شرکت تان را بسنجید . به راحتی میتوانید به آنالیز صحیحی از نحوه عملکرد خود دست پیدا کنید و برای بهتر شدن آن تلاش کنید .
دیگر مزیت مناقصه رایگان اشنایی با طریقه انجام کار است . شما میتوانید در مناقصات رایگان به راحتی اشتباهات خود را یافته و آنها را برای مرتبه بعدی تصحیح کنید اما در مناقصات بزرگ شما با کوچکترین اشتباهی از دور مناقصه خارج خواهید شد .

نرم افزار کاربردی مناقصات رایگان

نرم افزار های زیادی در این رابطه طراح شده اند اما اپلیکیشن مناقصات و مزایدات سایت مناقصه ایران تندر یکی از بهترین ها در این زمینه است. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانیدبه اخرین مناقصات و مزایدات مربوط به حوزه فعالیت خودتان به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. میتوانید به راحتی و با به کارگیری تلفن همراه خود به این نرم افزار دسترسی داشته باشید.
این نرم افزار مجوز شورای عالی انفورماتیک را اخذ نموده ودر اولین فاز فقط برای سیستم عامل های اندورید طراحی شده و در آینده ای نزدیک طراحی نسخه iOS ان نیز وارد بازار خواهد شد. از ویژگی های مثبت این نرم افزار میتوان به این موارد اشاره کرد:


  • اطلاع رسانی جامع وکامل

  • مشاهده تصاویر و آگهی ها

  • قابلیت مشاهده و سفارش اسناد مناقصه به صورت انلاین

  • امکان اشتراک گذاری آگهی های مناقصه و مزایده

  • جستجو پیشرفته به همراه فیلترینگ

  • امکان مدیریت آگهی های مورد علاقه

  • و...


نکات مهم در زمان نوشتن قراردادها ، مناقصه و مذاکره

در هنگام شرکت در مناقصات حتی اگر آن مناقصه رایگان هم برگزار شود نیازمند نوشتن قرار داد و تکمیل مدارک خاص هست. از این رو شما کاربران گرامی باید اطلاعات کافی در رابطه با پرکردن و نوشتن یک قرار داد اصولی را داشته باشید. درواقع این اطلاعات در زندگی روزمره شما نیز کمک کننده است، زیرا در طول روز انسان ها دائما در حال نوشتن نوعی از قرار داد هستند. مثل اجاره نامه ها، استخدام در شرکت ها، خرید اتوموبیل و مسکن و ...
در ادامه مواردی را برای شما شرح خواهیم داد که اگر خواستید قراردادی تنظیم کنید به شما کمک کند و از اشتباهات ممکن جلوگیری شود. همیشه به این نکته توجه کنید که جنگ اول به از صلح آخر است . پس شما هم باید قبل از هر امضایی دقیقا اگاه باشید که به چه علت و با چه مفادی قرار داد شما تنظیم شده است.


  • مطالعه دقیق متن قرار داد

  • معمولا در قرار دادهایی مثل خرید املاک یا اجاره منزل طرف مقابل یک قرار داد از پیش آماده شده را پیش روی شما قرار می دهد و از شما درخواست امضای آن را دارد. شما در این موقعیت باید رودربایسی و اعتمادات قبلی را کنار گذاشته و متن را به صورت کامل و با دقت مطالعه نمایید. در مناقصات رایگان نیز باید قرار دادی که برای ورود به مناقصه است را مطالعه و صرفا به دلیل رایگان بودن ان را امضا نکنید.
  • موارد مبهم در قرار داد

  • برخی از بند های قرار داد ممکن است دارای ابهاماتی باشد به طوری که میشود چندین مفهوم را از متن برداشت کرد . متن نباید به گونه ای باشد که هر خواننده بتواند به نفع خود مفهوم متن را تغییر دهد. یکی از مواردی که نباید به هیچ عنوان دارای ابهام باشد زمان اجرای تعهدات است، این موضوع باید به طور واضح و صریح قید شده باشد.در مواردی که ابهام دارد بعد از برخورد به مشکل و با مراجعه به مراجع قضایی نیز نمیتوانید حق خود را پس بگیرید. در زمان عقد قرار داد پیمانکاری نیز باید این موارد رعایت شود.
  • سخنان شفاهی ملاک نیستند

  • شما باید در تمام مراحل زندگی خود در اتفاقات را به خوش بینانه ترین حالت ممکن تصور کنید اما باید همیشه جانب احتیاط را نیز رعایت نمود. پس با توجه به این نکته شما در زمان عقد قرار داد به هیچ کدام از صحبت های شفاهی طرف قرار داد اکتفا نکنید. هر آنچه که شما به دست می آورید همان چیزی است که به صورت کتبی در قرار داد قید شده باشد. در مناقصات پیمانکاری رایگان نیز این نکته صدق میکند.
  • تعیین مدت مشخص برای قراردادهای بلند مدت

  • این مورد بسیار مهم است .مثلا برای ساخت یک ساختمان 5 طبقه شما قرارداد 4 ساله عقد میکنید که بعد از گذشت 4 سال از تاریخ عقد قرار داد باید این ساختمان تحویل گردد. اما بعد از گذشت 3 سال هنوز حتی عملیات خاکبرداری آن شروع نشده . در این زمان حتی اگر شما به مراجع قضایی هم مراجعه کنید به نتیجه ای نخواهید رسید.
    برای بستن این قرار داد ها شما باید حتما جدول زمان بندی تعیین کنید تا طرف قرار داد هم موظف باشد در زمان های تعریف شده عمل مورد درخواست شما را به اتمام برساند. در این نوع قرار داد اگر یکی از طرفین خطایی انجام دهد طبق جدول زمانبندی میتوان از راه قانونی اقدام کرد و خسارات وارده را بررسی نمود.

    مناقصه پیمکانکاری

نکات مهم ضمانت نامه شرکت در مناقصه

یکی از ضمانت نامه های پرکاربرد برای شرکت در مناقصه tender guarantee می باشد. زمانی که یک سازمان و یا شرکت مناقصه ای را تدارک دیده و برگزار می کند در مرحله اول باید از شرکت کنندگان اطمینان خاطر داشته باشد که در مناقصه قصد جدی برای انجام معامله را دارند و در صورتی که در مناقصه موفق و برنده شوند باید طبق شرایط تعیین شده قرارداد مشخصی را با شخص برگزارکننده عقد کنند. همچنین ضمانت های درخواست شده را اراائه دهند و در صورت انجام ندادن تعهدات قبول خسارت کنند .
ضمانت نامه ها می توانند طبق بند (1) ماده2 دستورالعمل ناظر بر ضمانت‌نامه‌های بانکی (ریالی) بانک‌مرکزی، ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه/مزایده را ضمانت‌نامه‌ای تعریف کرده که طبق این تعریف ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه یا مزایده به منظور ضمانت ‌اجرای پیشنهادات ضمانت‌خواه در مناقصه یا مزایده صادر می‌شود.
به موجب بند (ب) ماده ۲۱ قانون برگزاری مناقصات « ب ـ قرارداد با برنده اول در مهلت پیش‌بینی شده در اسناد منعقد خواهد شد. چنانچه برنده اول از انعقاد قرارداد امتناع نماید و یا ضمانت انجام تعهدات را ارائه ننماید، تضمین مناقصه وی ضبط و قرارداد با برنده دوم منعقد می‌گردد. در صورت امتناع نفر دوم، تضمین وی نیز ضبط و مناقصه تجدید خواهد شد.»
این ضمانت نامه ها کارفرما را مختار می کند که چنانچه برنده مناقصه به تعهد خود عمل نکرد و خساراتی به ایشان وارد شد ، بتواند ضمانت نامه را از بانک دریافت کند و جبران خسارت را به عمل آورد. هرچند که ضمانت‌نامه‌هایی که دستگاه یا سازمان در طول اجرای قرارداد اخذ می‌کند منحصر به ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه نبوده و متنوع است.

مجوزات تجدید،کنسل و باطل کردن مناقصه

اگر یکی از چهارچوب های قانونی برگزاری مناقصه زیرپا گذاشته شود، برای حل این موارد هیاتی با عنوان هیات رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات تشکیل میشود. اعضا این هیات وظایف و حیطه های فعالیتی مشخص شده ای دارند.

برای مثال در مواردی که مناقصه گزار تبعیض در تحویل یا تشریح اسناد بین مناقصه گران ایجاد کند یا بازکردن پاکت مناقصه در زمان و مکانی غیر از آنچه که توافق شده است.

در برخی موارد هم هست که هیات رسیدگی به شکایات اجازه ورود ندارد. مثل شکایت برنده مناقصه بعد از انعقاد قرارداد از مواردی است که این هیات نمیتواند عملی در رابطه این شکایت انجام دهد. استثناهایی وجود دارند که در ادامه بررسی میکنیم.

شرایط تجدید مناقصه


  •  به حد نصاب نرسیدن تعداد مناقصه گران (میزان حد نصاب تعیین شده در اسناد مناقصه)

  • عدم عقد قرارداد توسط برندگان اول و دوم مناقصه

  • اتمام مدت زمان اعتبار  پیشنهادها

  •  رأی هیات رسیدگی به شکایات

  • قیمت های بالاتر از تصور به  طوری که توجیه اقتصادی ندارند.


شرایط لغو مناقصه (ابطال مناقصه)

  • نیاز به کالا یا خدمات موضوع مناقصه مرتفع شده باشد

  • تغییر اساسی در سندهای مهم مناقصه که باغث ایجاد تحول در اصل مناقصه شود.

  • اتافاقات پیش بینی نشده مثل جنگ ، زلزله ، سیل و ...

  • رأی هیات رسیدگی به شکایات

  • تشخیص کمیسیون مناقصه مبنی بر تبانی بین مناقصه گران

مناقصه رایگان

راه شرکت در مناقصه رایگان

روزانه در سراسر کشور مناقصات رایگان زیادی در حال اجرا و برگزاری است. با توجه به شرایط تعریف شده برای هر مناقصه رایگان شما می‌توانید در آن مناقصات شرکت کنید. در بین راه‌های متعدد برای شرکت در مناقصه پیمانکاری رایگان، سایت مناقصه گر نیز به پیمانکاران و کارفرمایان سراسر کشور پیشنهاد می‌شود. خدمات سایت مناقصه گر رایگان بوده و در راستای بهبود کیفیت و کاهش هزینه ها است.
به راحتی و بدون هزینه می‌توانید به عنوان پیمانکار و یا کارفرما ثبت نام کنید و وارد مناقصات رایگان شوید. شکل اجرای مناقصات در سایت مناقصه‌گر به طور کلی با کمی تفاوت از مناقصات معمول اجرا می‌شود. به این شکل که کارفرما درخواست خود را در قالب پروژه ثبت خواهد کرد و پیمانکاران باید به عنوان کسی که در مناقصه شرکت می‌کند به کارفرما پیشنهاد قیمت بدهند.
در این روند، کارفرما به عنوان مناقصه گزار و پیمانکار به عنوان مناقصه کننده شناخته می‌شود. تنها راه شرکت در مناقصات رایگان تکمیل پروفایل کاربری شماست. اگر در این مورد سوال و یا مشکلی داشتید همکاران من در تیم پشتیبانی برای راهنمایی شما حاظر هستند.


برچسب ها


نظرات کاربران

ارسال نظر

{{comment.name}}

{{comment.comentText}}

{{comment.persianDate}}
مشاهده بیشتر