قیمت ارزانترین پنجره دوجداره upvc | پنجره دوجداره ارزان قیمت

قیمت ارزانترین پنجره دوجداره upvc | پنجره دوجداره ارزان قیمت

همیشه خرید پنجره دوجداره ارزان بد نیست!!! حتی می تواند خیلی هم خوب باشد، اگر شما پنجره ارزان را با کیفیت بالا تهیه کنید! شاید بپرسید چطور می شود پنجره دوجداره ارزان را با کیفیت بالا تهیه کرد؟! پاسخ ما به شما استفاده از سامانه مناقصه گر می باشد. در ادامه با ما همراه باشید

تاریخ
1400/06/22 8:20 PM
دسته
پنجره

پنجره دوجداره ارزان بخریم یا نه؟



اگر پنجره دوجداره upvc با قیمت مناسب و ارزان را همراه با کیفیت بالا می خواهید فقط دو دقیقه وقت بذارید و متن زیر را مطالعه نمایید؛؛؛




خرید اجناس ارزان همیشه بد نیست، همیشه خوب هم نیست. باید با توجه به شرایط و موقعیت انتخاب کنیم که جنس ارزان بخریم یا نه! در مورد خرید پنجره ارزان نیز این موضوع صدق می کند. اگر پنجره ارزانی که میخرید کیفیت مناسب را نداشته باشد و فروشنده نیز آدم معتبری نباشد خب توصیه می شود این خرید را انجام ندهید. اما اما اما ...


اما یک راه وجود دارد که پنجره دوجداره را با قیمت مناسب تر یا حتی قیمت ارزان اما با کیفیت بالا انتخاب و خرید کرد. اون راه هم استفاده از همین سامانه مناقصه گر می باشد.




سامانه مناقصه گر بستری هست که تعداد زیادی پیمانکار و تولیدکننده پنجره برای اینکه شما از آنها خرید داشته باشید با هم رقابت می کنند. فقط کافیه شما به صورت رایگان در سامانه مناقصه گر ثبت نام کنید و نیاز خودتان را ثبت کنید، ما به تولیدکنندگان اطلاع رسانی می کنیم و استعلام قیمت های مختلفی را برای شما ارسال می کنیم.

در این صورت شما با خیال راحت و با بررسی رزومه و شرکت های پیشنهاد دهنده می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از طرفی پیمانکاران هم برای اینکه با شما وارد معامله شوند قطعا قیمت مناسب تری پیشنهاد می دهند و همچنین برای اینکه شما همواره مشتری آنها بمانید و از آنها خرید داشته باشید قطعا پنجره مورد نیاز شما را با کیفیت بالا تهیه می کنند.


در نتیجه با استفاده از سامانه مناقصه گر می توانید در خانه خود بشینید و پنجره دوجداره مورد نیازتان با با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنید. پس همین حالا اقدام کنید و در سامانه مناقصه گر ثبت نام کنید.
جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 09154467100 تماس بگیرید و یا با همین شماره در واتساپ (گوشه سمت راست پایین) در ارتباط باشید.

قیمت پنجره ارزان - ارزانترین قیمت پنجره

خرید پنجره دوجداره ارزان قیمت در وبسایت مناقصه گر

همانطور که بیان شد وقتی در سامانه مناقصه گر از ارزان بودن پنجره دوجداره صحبت می کنیم، منظورمان پنجره ارزان بی کیفیت نیست!!! بلکه تهیه پنجره دوجداره با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب هدف ما در مناقصه گر می باشد.

مناقصه گر با رقابتی که بین تولیدکنندگان ایجاد می کند باعث می شود که قیمت های مناسب تری به شما پیشنهاد شود. از آنجایی که کارفرما می تواند در این سامانه از تجربه همکاری خود با تولیدکنندگان پنجره بنویسد و منتشر کند، قطعا تولیدکننده پنجره جنس بی کیفیت را ارائه نمی دهد که اعتبار خود را زیر سئوال ببرد.



البته ما در مناقصه گر به صورت جدی این موضوع را پیگیری می کنیم و اگر پیمانکاری بی کیفیت و نا مرغوب کار کند را به سرعت از لیست پیمانکاران سامانه حذف خواهیم کرد و به هیچ عنوان دسترسی به پروژه های سامانه نخواهد داشت.




پس با خیال راحت نیاز خود را ثبت کنید، با خیال راحت پنجره مورد نیازتان را قیمت مناسب و یا حتی ارزان خریداری نمایید.

البته توجه داشته باشید که گران و یا ارزان بودن همه اجناس، که اینجا در مورد قیمت پنجره دوجداره ارزان صحبت می کنیم، در صورتی منطقی میشه که با هم مقایسه بشه. یعنی شما وقتی می تونید بگید قیمت این پنجره دوجداره ارزان است که آن را با پنجره دوجداره هم رده خودش مقایسه کنید.

مناقصه گر هم دقیقا بهترین بستریه که شما عزیزان میتونید قیمت، کیفیت، رزومه و اعتبار همه پیمانکاران و تولیدکنندگانی رو که به شما پیشنهاد همکاری دادن رو بررسی کنید، با هم مقایسه کنید و بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشید.

خرید پنجره دو جداره گران قیمت ممنوع!

با بررسی اجمالی بازارها و فروشندگان قطعا متوجه خواهید شد که هر جنس گران قیمتی قطعا کیفیت بالایی ندارد. اجناس تقلبی میتوانند با قیمت بسیار بالا به فروش برسند و یا محصولی که در بین مردم محبوب شده باشد یا به عبارتی تقاضای زیادی در بازار داشته باشد خوب به همین دلیل افزایش قیمت به نفع افراد سود جو بازار خواهد بود.

حال راهکار چیست که برای خرید به دام جنس تقلبی یا گران فروش ها نیوفتیم؟؟؟

برای شناخت افراد سودجو شما حتما باید سابقه کار این افراد رو بررسی کنید یا برید بگردید مشتری های قبلی شون رو پیدا کنید. یا این که حتما برید چند فروشگاه مختلف و قیمت ها رو بعد از چندین ساعت جست وجو با هم مقایسه کنید.
خوب نیاز به این همه زحمت و اتلاف وقت و انرژی نیست. شما میتونید خیلی راحت و با صرف کمترین زمان در سایت مناقصه گر ثبت پروژه خودتون رو انجام بدید. شما به طور کامل و دقیق داخل پروفایل خودتون ذکر می‌کنید پنجره و محصول مورد نیازتون چی هست و در نهایت اون رو منتشر می‌کنید.

حالا دیگه کار شما تموم شده و پروژه شما برای تمام پیمانکاران شهرتون و اطرافیان تون و حتی همه پیمانکاران کل کشور قابل مشاهده است. این افراد پروژه شما رو بررسی می‌کنند و قیمت پیشنهادی شون رو برای شما ارسال می‌کنند و در نهایت شما می‌تونید با مقایسه قیمت ها و همچنین سوابق کاری این پیمانکاران انتخاب بفرمایید که کدام مجری پروژه شما رو اجرا کنه.

با این روش شما می‌تونید بهترین کیفیت رو با نازل ترین قیمت و همچنین بدون اتلاف انرژی و وقت زیاد، به دست بیارید. پس بدون شک مناقصه گر بهترین راه برای خرید پنجره دوجداره ارزان و با کیفیت بالاست.

قیمت پنجره ارزان - ارزانترین قیمت پنجره

اجزا سازنده پنجره مرغوب | مقایسه با پنجره ارزان

پروفیل پنجره


پروفیل پنجره یکی از اصلی ترین اجزا پنجره است که وظیفه جلوگیری از اتلاف انرژی را دارد. اگر هدف شما از خرید پنجره دوجداره کاهش مصرف انرژی برای سرمایش و گرمایش ساختمان است، حتما باید توجه خاصی به نوع پروفیل به کار رفته در پنجره داشته باشید. انواع مختلفی پروفیل تولید می شود که بهترین آنها از جنس یو پی وی سی upvc و ترمال بریک است.

یراق آلات پنجره


یراق آلات بخش دیگری از اجزا تشکیل دهنده پنجره است. اهمیت این اجزا بسیار بسیار در ساختار کلی پنجره مشهود است. این ابزار ها در دو نوع ترکی و آلمانی به کشور وارد می شود. که نوع آلمانی آن بسیار با کیفیت تر است. قطعا شرکت هایی که پنجره با کیفیت به مشتریان ارائه می دهند از نوع یراق آلمانی استفاده می کنند.

شیشه دوجداره


بخش بعدی و ملموس در پنجره، شیشه یک پنجره است. قطع به یقین نیمی از کیفیت نهایی یک پنجره را شیشه استفاده شده در آن مشخص می کند. فاکتور مهم شیشه پنجره دوجداره میزان عایق بودن در برابر صدا، گرما، سرما، گرد و غبار و... می باشد. عایق بودن یک شیشه به نوع چسب، ضخامت شیشه، خلاء موجود بین دو شیشه و ... وابسته است.

گالوانیزه


گالوانیزه ماده ای است که برای استحکام بیشتر پروفیل و بدنه پنجره استفاده می شود. در واقع هر چقدر این این ماده مرغوب تر باشد، استحکام پنجره بیشتر است. ورق های گالوانیزه باید ضخامت 1.5 میلیمتری داشته باشند.

نوار درز بندی


فاکتور تاثیرگذار دیگر در کیفیت یک پنجره ، نوار درز بندی است. این نوار برای بهبود در باز و بسته شدن پنجره به کار می رود. از نوعی لاستیک به نام EPDM ساخته شده است. این مواد در اثر باز و بسته شدن مکرر پنجره خاصیت کشسانی و ارتجاعی خود را از دست نمی دهد.

شما مشتریان گرامی برای خرید یک پنجره عایق و دوجداره مرغوب باید نکات گفته شده را در نظر بگیرید . با دقت کافی در هنگام خرید قطعا پس از خرید و استفاده از محصول پشیمانی نخواهید داشت.

مهمترین خصوصیات پنجره های نامرغوب


  • یکی از خصوصیات پنجره های دوجداره بی کیفیت این است که عایق بندی مناسبی ندارد می دانیم که معمولاً پنجره های دو جداره را به خاطر عایق بالایی که دارند خریداری می کنند اما وقتی از متریال های کم کیفیت در این پنجره ها استفاده شود دیگر نمی توان انتظار عایق بندی خوب در برابر گرما و سرما و صدا را داشت.

  • استحکام کمی که برای پنجره های دو جداره بی کیفیت دیده می شود از دیگر مواردی است که سبب می شود تا خرید این محصولات به حداقل برسد. در واقع این پنجره ها از نظر استحکام به نسبت مدل های مرغوب متفاوت هستند.

  • موضوع دیگری که بخشی از خصوصیات پنجره های دوجداره نامرغوب محسوب می شود اینکه معمولاً اجرای متریال های با کیفیت پایین سبب می شود که از ورود گرد و غبار و آلودگی جلوگیری شود. این مدل از پنجره ها نصب سریع و آسانی دارند اما اگر متریال به کار رفته در آن نامرغوب باشد در نصب دچار مشکل می شود و نقاط نصب با ترک همراه هستند.

  • پنجره های دو جداره را اغلب می تواند شستشو کرد به طوری که می توان آنها را در موقعیت های مختلف اجرا اجرا و پس از شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهد اما اگر از جنس نامرغوب در آن استفاده شده باشد پنجره پس از شستشو دچار پوسیدگی شده و بسیاری از بخش های کناری آن دچار خوردگی می شوند.

  • ضد حریق بودن مهمترین ویژگی پنجره های دو جداره محسوب می شود به طوری که اگر این محصولات از نظر کیفیت در شرایط مناسبی نباشند دوام خوبی در برابر شعله آتش ندارند و دچار سوختگی می شوند.

  • معمولاً درز بندی برای پنجره های دو جداره به صورتی است که از اتلاف انرژی برای آنها جلوگیری می شود اما در متریال های با کیفیت کم دیگر نمی توان تضمینی در مورد جلوگیری از اتلاف انرژی داشت.

اگر پنجره دو جداره کم کیفیت می خرید انتظار عایق صوتی از آن نداشته باشید!

مهمترین ویژگی پنجره دو جداره این است که بتواند در ذخیره انرژی بهترین عملکرد را داشته باشد. از سوی دیگر این محصول در کاهش نویز محیطی نیز اثرگذاری دارد و باید در خرید و انتخاب آن به بحث عایق صوتی دقت ویژه ای صورت بگیرد.
معمولاً یکی از اصلی ترین خصوصیات پنجره های دوجداره بی کیفیت این است که همه سر و صداهای عمومی را از خود عبور می دهد و وقتی در یک خیابان شلوغ از آن استفاده شود عملکرد مناسبی نخواهد داشت و بسیار مهم است که در خصوص متریال به کار رفته در آن دقت صورت بگیرد.
پروفیل های به کار رفته باید از نظر امنیت نیز شرایط خوبی ایجاد کنند. برخی از پروفیل ها با یک فشار و ضربه می شکنند و این موضوع به عدم ایمنی اشاره دارد. معمولاً نیاز به قاب های قوی با شیشه های ضخیم است تا ترتیب های امنیتی لازم را فراهم سازد و این موضوع در پنجره های دوجداره نامرغوب دیده نمی شود.
در صورتی که از شیشه های دو جداره استفاده شده باشد شکستن آن بسیار دشوار است بنابراین اگر پنجره دو جداره ای خریداری کردید که در اثر ضربه ساده دچار شکستگی شد یعنی یک جای کار میلنگد.

قیمت پنجره ارزان - ارزانترین قیمت پنجره

برخی از پروفیل های نامرغوب در پنجره های دوجداره تقلبی

استفاده از پروفیل های درجه چند در پنجره های دو جداره اشتباه است و باید تست مقاومت از محصول گرفته شده باشد. مواد پی وی سی به کار رفته می بایست با بالاترین استاندارد همراه باشد. از سوی دیگر قالب های آلومینیومی مورد استفاده اگر مرغوب نباشد، به شکلی است که سبب می شود پنجره دچار مشکلات زیادی شود. استفاده از یراق آلات اوراقی و یا موادی که نمره خوبی از بازیافت نمی گیرند سبب نا مرغوب شدن محصول نهایی خواهد شد.

هوشمندانه خرید کنید!


پنجره های دو جداره مرغوب خریداری کنید و تا مدت طولانی از صرف هزینه اضافی در امان باشید.
در مرحله اول که شما اقدام به خرید یک پنجره دو جداره می کنید ، باید نوع سازه ساختمان خود و همچنین نوع کاربری ساختمان خود را مشخص کنید . چرا که مهم است پنجره مورد نظر برای یک ساختمان اداری با صدای های بسیار تولید میشود یا برای یک منزل مسکونی .
مرحله بعد ، پس از اینکه شما نوع کاربردتان را از پنجره مشخص کردید باید به اجزا و ساختار یک پنجره با ظرافت و دقت بسیار توجه کنید . زیرا تک تک اجزا یک پنجره در کیفیت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارند .

انواع پنجره دوجداره - پنجره upvc

پنجره های دوجداره به شکل های مختلف طراحی شده و میتوان برای هر منزل و یا ساختمان با توجه به شرایط یکی از انواع پنجره را انتخاب کرد. بیشتری استفاده و محبوبتربین نوع پنجره دوجداره ،مدل لولایی و کشویی است.
قطعا نوع پنجره در قیمت آن موثر خواهد بود. در ادامه انواع پنجره ها را ذکر خواهیم کرد:

انواع پنجره دوجداره :

  • پنجره تک لنگه ثابت

  • پنجره کلنگی

  • پنجره تک لنگه کتیبه دار ثابت

  • پنجره تک لنگه با بازشوی تک حالته

  • پنجره تک لنگه با بازشوی دو حالته

  • پنجره تک لنگه کتیبه دار با بازشوی تک حالته

  • پنجره تک لنگه کتیبه دار با بازشوی دو حالته

  • پنجره دو لنگه با بازشوی تک حالته

  • پنجره دو لنگه با بازشوی دو حالته

پنجره تک لنگه با باز شوی دوحالته

  • پنجره دو لنگه با بازشوی فرانسوی

  • پنجره دو لنگه کتیبه دار با بازشوی تک حالته

  • پنجره دو لنگه کتیبه دار با بازشوی دو حالته

  • پنجره دو لنگه کتیبه دار با بازشوی فرانسوی

  • پنجره سه لنگه با بازشوی وسط تک حالته

  • پنجره سه لنگه با بازشوی وسط دو حالته

  • پنجره سه لنگه با بازشوی تک حالته

  • پنجره سه لنگه با بازشوی دو حالته

  • پنجره سه لنگه کتیبه دار با بازشوی وسط تک حالته

  • پنجره سه لنگه کتیبه دار با بازشوی وسط دو حالته

  • پنجره سه لنگه کتیبه دار با دو بازشوی تک حالته

  • پنجره سه لنگه کتیبه دار با دو بازشوی دو حالته

  • پنجره کشویی

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc

  1. پنجره یو پی وی سی یک لنگه

  2. پنجره یو پی وی سی تیک لنگه با یک کتیبه

  3. پنجره یو پی وی سی دو لنگه

  4. پنجره پنجره یو پی وی سی سه لنگه با یک کتیبه

  5. پنجره پنجره یو پی وی سی دو لنگه با دو کتیبه

  6. پنجره یو پی وی سی سه لنگه

  7. پنجره یو پی وی سی سه لنگه با یک کتیبه

  8. پنجره یو پی وی سی سه لنگه با دو کتیبه

  9. پنجره یو پی وی سی سه لنگه با سه کتیبه

خرید و فروش پنجره دوجداره ارزان

توجه کنید همیشه خرید با قیمت به صرفه نشانه این نیست که جنس خریداری شده دارای کیفیت پایین می باشد. خرید و فروش پنجره دوجداره ارزان با برگزاری مناقصه سالم قابل اجرا خواهد بود. شما می‌توانید برای دستیابی به کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در مناقصات رایگان سایت مناقصه گر شرکت کنید. با این کار شما میتوانید خرید و فروش ارزان قیمت پنجره دوجداره را به راحتی انجام بدهید.
سایت مناقصه گر بستری آنلاین برای برگزاری مناقصات درب و پنجره دوجداره است. شما میتوانید به عنوان پیمانکار و کارفرما پروفایل کاربری خود را ساخته و فعالیت خود را در این سایت ادامه دهید. در بازارهای عمومی معمولا پنجره های دوجداره ارزان با استفاده از مواد درجه سوم ساخته و عرضه می‌شوند.
اما شما با ثبت نام در سایت مناقصه گر می‌توانید که به پنجره هایی با مواد اولیه درجه یک اما با قیمتی بسیار ارزان تر دست پیدا کنید. یکی از دلایل ایجاد کیفیت بالا ار سمت تولید کننده این است که تمام رزومه و نظرات مشتریان قبل برای تمامی کاربران قابل مشاهده است و به هیچ عنوان هیچ کدام از تولید کنندگان نمی‌خواهند که رزومه آنها با نارضایتی پر شده باشد.


برچسب ها


نظرات کاربران

ارسال نظر

{{comment.name}}

{{comment.comentText}}

{{comment.persianDate}}
مشاهده بیشتر