وب سایت مناقصه پیمانکاری | مناقصات پیمانکاری ساختمان | مناقصات رایگان

وب سایت مناقصه پیمانکاری | مناقصات پیمانکاری ساختمان | مناقصات رایگان

در این مقاله سامانه مناقصه گر به عنوان یک سامانه برگزارکننده مناقصات پیمانکاری ساختمان معرفی شده است. همچنین تعدادی از بهترین سایت های اطلاع رسانی مناقصات کشور معرفی شده اند.

تاریخ
1400/02/13 11:00 AM
دسته
پنجره

وبسایت مناقصه پیمانکاری | مناقصات پیمانکاری ساختمان

چه پیمانکار باشید و چه کارفرما همیشه دوست دارید که بهترین پیشنهادات را دریافت کنید. برای کارفرمایان عزیز مناقصه یک فرصت عالی است که بهترین پیشنهادات را دریافت و با داشتن حق انتخاب بیشتر بهترین پیمانکار را برای پروژه ساختمان خود انتخاب کنند.
پیمانکارانی که در ماقصه شرکت می کنند نیز با توجه به توان و نیروی خود پیشنهاد متناسب با پروژه ساختمانی را ارائه می کنند و می توانند حتی با قیمت بالاتری نسبت به رقبا پروژه رو در دست بگیرند.
بسترهای برگزارکننده مناقصه پیمانکاری ساختمان مثل وب سایت مناقصه گر، یک پل ارتباطی بین کارفرمایان ساختمان و پیمانکاران ساختمانی سراسر کشور می باشند که اجرای هرچه بهتر و سریع تر پروژه های ساختمانی کمک می کنند.

مناقصه گر - وب سایت مناقصه پیمانکاری

مزایای استفاده از وب سایت های مناقصه پیمانکاری - به عنوان کارفرما


  • دسترسی به تعداد زیادی پیمانکار ساختمانی در سراسر کشور به صورت رایگان

  • دریافت پیشنهاد های مختلف برای رفع نیاز خود

  • دریافت پیشنهاد های با قیمت مناسب تر

  • دریافت پیشنهاد های با کیفیت بالاتر

  • مدیریت هزینه های ساخت و ساز ساختمان

  • بالاتر رفتن کیفیت محصولات و خدمات ساختمانی پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه برای بردن مناقصه

مزایای استفاده از وب سایت های مناقصه پیمانکاری - به عنوان پیمانکار


  • عدم نیاز به صرف هزینه های بالا جهت تبلیغات و بازاریابی جهت فروش کالا و خدمات خود

  • دسترسی به تعداد زیادی پروژه ساختمانی فعال در سراسر کشور

  • آشنایی با پیمانکاران بیشتر در کشور و ایجاد ارتباط با آنها

  • بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات خود برای رقابت با سایر پیمانکاران ساختمان

  • امکان ارائه خدمات و محصولات خود در سراسر کشور

معرفی وب سایت مناقصه پیمانکاری | مناقصات ساختمان

در ادامه اندکی در مورد وب سایت مناقصه گر به عنوان یک بستر و یک سایت رایگان مناقصات پیمانکاری ساختمان توضیحاتی ارائه می شود. لطفا با دقت مطالعه کرده و این وب سایت را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید تا در کنار هم بتوانیم با انجام مناقصات ساختمانی به رشد ساخت و ساز در کشور کمک کنیم.

سامانه مناقصه گر | سامانه برگزاری مناقصات پیمانکاری

معرفی وب سایت مناقصه گر - سایت مناقصه پیمانکاری ساختمان

یکی از دغدغه‌های همیشگی کارفرمایان ساختمانی، شناسایی و تأمین محصولات و خدمات با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است. سامانه و وب سایت مناقصه گر بستری است که کارفرمایان ساختمانی می‌توانند برای کالا و خدمات موردنیاز خود مناقصه پیمانکاری برگزار کرده و از پیمانکاران مختلف در سراسر کشور پیشنهاد های متعددی را دریافت کرده و متناسب با نیاز خود یکی از این پیشنهادات را انتخاب کنند.

ثبت نام در سایت مناقصات پیمانکاری ساختمان (وب سایت مناقصه گر)

ثبت نام به عنوان کارفرما در سایت مناقصات ساختمانی


همانطور که اشاره شده کار با سامانه مناقصه گر بسیار راحت می باشد برای ثبت نام در این سایت کافی است روی گزینه ثبت نام سریع کلیک کنید، سپس نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خود را وارد کرده و یک رمز عبور برای خود در سامانه مشخص کنید و در آخر روی دکمه ثبت نام کارفرما کلیک نمایید.
شما وارد سامانه مناقصات شده اید و حالا می توانید پروژه خود را معرفی کرده و به مناقصه بگذارید.

ثبت نام به عنوان پیمانکار در سایت مناقصات


ثبت نام به عنوان پیمانکار نیز دقیقا مثل ثبت نام کارفرما می باشد با این تفاوت که باید در آخر روی گزینه ثبت نام پیمانکار کلیک نمایید.
تبریک می گوییم! حالا شما می توانید پیشنهادات خود را برای پروژه های موجود ارسال کنید.

اگر راهنمای تصویری نیاز دارید حتما به عکس های زیر توجه کنید

ثبت نام در سایت مناقصات پیمانکاری ساختمان

ثبت نام در سایت مناقصات پیمانکاری

چرا سامانه مناقصه گر؟

کارفرمایان می توانند بدون نگرانی به تعداد زیادی از پیمانکاران ساختمانی در زمینه های مختلف از سراسر کشور دسترسی داشته باشند. ساختمان سازان می توانند با بررسی رزومه و اطلاعات هر پیمانکار با توجه به نیاز خود بهترین پیمانکار را بدون صرف هزینه و وقت زیاد انتخاب کنند.
در مقابل پیمانکاران، مجریان و تولیدکنندگان کالاها و مصالح ساختمانی نیز می توانند بدون صرف هزینه‌های بالا جهت بازاریابی و تبلیغات به پروژه‌های فعال زیادی در سراسر کشور دسترسی داشته باشند.
به صورت کلی این سامانه باعث می شود بدون افت کیفیت ساختمان سازی، هزینه های این صنعت مدیریت شده و کاهش پیدا کند.

ثبت نام در سامانه مناقصات

کار با وب سایت مناقصه گر به چه صورت است؟

نحوه برگزار کردن مناقصه توسط کارفرما


استفاده از وب سایت مناقصه‌ گر کاملا ساده است. اگر کارفرما هستید می توانید با چند کلیک ساده و اضافه کردن اطلاعات پروژه خود، پروژه را در سایت معرفی کرده و به مناقصه بگذارید.

جهت مشاهده ویدیوی نحوه ثبت پروژه در سایت مناقصه گر و برگزار کردن مناقصه اینجا کلیک کنید.

نحوه شرکت در مناقصه توسط پیمانکار


در مقابل پیمانکاران نیز می توانند از لیست پروژه های موجود، هر پروژه ای را که مربوط به کار ایشان می شود را انتخاب کرده و برای انجام آن پروژه اعلام آمادگی کنند.

جهت مشاهده ویدیوی نحوه شرکت در مناقصات سایت مناقصه گر اینجا کلیک کنید.

در ضمن امکان گفتگو بین پیمانکار و کارفرما نیز در وب سایت مناقصه گر وجود دارد و در صورت هر گونه ابهامی می توانند با یکدیگر گفتگو کرده و یه نتیجه نهایی برسند.

معرفی سایت های اطلاع رسانی مناقصات پیمانکاری کشور

وب سایت پارس نماد داده ها


متن درباره ما سایت پارس نماد داده:


موضوع فعالیت سایت : اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات ایران
مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها با گروهی بزرگ ( نزدیک به 125 نفر ) با مدیریت عامل جناب دکتر محمد نوری در جايگاه بنیانگذار اطلاع رسانی تخصصي هم اکنون با انجام کارهایی نظیر پايشگری و فرآوری و اطلاع رسانی کلیه اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران و تهیه اسناد مربوط به مناقصه ها و مزایده ها ، اعلام تقویم نمایشگاههای تخصصی بین المللی و داخلی سراسر کشور و اطلاع رسانی اخبار قوانین و بخشنامه ها و اجرائیه های اقتصادی و تجاری مشغول به فعالیت می باشد.

این سامانه سرویس های متنوعی را برای اطلاع رسانی در اختیار کاربران قرار داده است که با توجه به بازه زمانی و میزان اطلاعات درخواستی کاربران، تعرفه های متفاوتی دارد. به صورت کلی تعرفه های سایت پارس نما داده از حدود 750.000 تومان شروع می شود.


وب سایت ایران تندر


متن درباره ما سایت ایران تندر


مجموعه ایران تندر با پوشش سراسری آگهی های مناقصه و مزایده ، استعلام بها ، ارزیابی کیفی ، فراخوان ها و انعقاد قرارداد رسمی با بیش از یکصد و هشتاد برگزار کننده مناقصه و مزایده جهت اعلام آگهی های محدود و عمومی توانسته است با میانگین اطلاع رسانی 550 آگهی در روز یک گام جلوتر از شرکت های رقیب خود باشد همچنین جذب 53 نماینده در مراکز استان ها و شهرستان ها جهت دریافت آگهی ها و اعلام آن به دفتر مرکزی تا قبل از ظهر همان روز مجموعه را قادر نموده است که اطلاع رسانی آگهی های شهرستان ها را نیز بصورت جامع و قبل از اتمام ساعت کاری داشته باشد.

سامانه ایران تندر نیز مانند پارس نما داده سرویس های اطلاع رسانی متنوعی را ارائه کرده است که شروع قیمت سرویس از حدود 420.000 تومان می باشد.

وب سایت آریا تندر


متن درباره ما سایت آریا تندر


در سال 1384 با پیدایش اولین رقیب فعالیتی حوزه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات، آریاتِندر به صورت حقوقی نام و برند خود را به ثبت رسانید و با تفکیک گروه بندی به همراه تفکیک استانی فراخوان‌های انتشار یافته، تمایز ویژه ای را برای خود ایجاد نمود و از آن سال با نام "‌سامانه اطلاع رسانی آریاتِندر‌" فعالیت خود را ادامه داده است.

از آن سال ها تا به امروز ابزارهای متنوعی به شرایط زمانی و پیشرفت تکنولوژی به سامانه اطلاع رسانی آریاتِندر اضافه شده است. در حال حاضر این سامانه با تمامی ابزارهای موجود خود شامل: "‌سایت اینترنتی، ایمیل، اپلیکیشن موبایل، رُبات تلگرام، پیامک و دورنگار‌" به صورت مویرگی در سطح استان، شهرستان و شهر اطلاع رسانی می نماید.

سایت آریاتندر یکی از قدیمی ترین ها در این زمینه می باشد. این وبسایت نیز مانند پارس نما داده و ایران تندر سرویس های مختلفی را ارائه می کند. شروع قیمت در سایت آریا تندر برای عضویت از حدود 700.000 تومان می باشد.

وب سایت ارتباط گستران هزاره


متن درباره ما سایت ارتباط هزاره گستر


شرکت ارتباط گستران هزاره، به عنوان اولین شرکت در زمینه اطلاع رسانی جامع مناقصه ها و مزایده های کشور، از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با بیش از 20 سال تجربه حرفه ای، با بهره مندی از قریب به 100 پرسنل متخصص و دارا بودن بزرگترین شبکه نمایندگی در 31 استان کشور، تاکنون به عنوان شرکت پیشرو در پوشش دهی مناقصه ها و مزایده های سراسر کشور به فعالیت خود ادامه داده است.

در حال حاضر این شرکت با داشتن هزاران مشترک سهم اصلی بازار را در اختیار دارد. سرویس اطلاع رسانی هزاره، با بهره مندی از آخرین ابزار و روشهای فناوری اطلاعات قابلیت جمع آوری ، طبقه بندی و ارسال روزانه کلیه آگهی های مناقصه و مزایده رسمی و منتشر شده کشور را فراهم نموده است. آگهی های مناقصه و مزایده که در بیش از 800 عنوان نشریه رسمی و همچنین در 12000 درگاه اینترنتی منتشر می گردند ، بصورت روزانه توسط کارشناسان خبره هزاره و با استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، با حداکثر دقت جمع آوری می گردند. اطلاعات جمع آوری شده بر اساس زمینه فعالیت تخصصی، استان برگزار کننده و ارگان برگزار کننده دسته بندی شده و از طریق سرویس های وبسایت، ایمیل و فکس دراختیار کاربران گرامی قرار می گیرند. مشتریان محترم برای سهولت در تهیه اسناد مناقصه ها و مزایده ها می توانند با استفاده از سرویس تهیه و ارسال اسناد، با کمترین هزینه و در سریعترین زمان اسناد مناقصه ها و مزایده های مورد نظر خود را تهیه نمایند. همچنین کاربران سرویس های هزاره می توانند از سرویس نشر استعلام بها و همچنین آگاهی از اطلاعات نمایشگاه های داخلی و خارجی به صورت رایگان بهره مند گردند.

شرکت ارتباط گستران هزاره یکی از قدیمی ترین های اطلاع رسانی در زمینه مناقصات مختلف در کشور می باشد. شرع تعرفه عضویت در سامانه ارتباط هزاره گستر از حدود 1.300.000 تومان می باشد.

وب سایت مناقصه یار


متن درباره ما سایت مناقصه یار


سامانه مناقصه یار در زمینه انتشار آگهی های مناقصه,مزایده و استعلام قیمت در سراسر کشور و جهان فعالیت دارد که با جمع آوری روزانه تمام آگهی های منتشر شده دسترسی کاربران را به آگهی ها راحت تر کرده,تمامی آگهی ها به تفکیک استان و دسته بندی در سامانه ذخیره می شودند که میتوان از طریق سایت و اپلیکیشن به صورت لحظه ای به جزییات آگهی ها دسترسی داشت.

تعرفه سالیانه عضویت در سامانه مناقصه یار حدود 100.000 تومان می باشد.

وب سایت مناقصات ایران


متن درباره ما سایت مناقصات ایران


مطابق بند ب ماده 13 قانون برگزاري مناقصات، تمامي دستگاه‌های اجرایی، ملزم به انتشار آگهي‌هاي مناقصات خود در دو تا سه نوبت، حداقل در يكي از روزنامه‌هاي كثيرالانتشار مي‌باشند، ولی با توجه به كثرت روزنامه‌ها و پراكندگي اين آگهي‌ها، اطلاع از مناقصات علاوه بر اين كه دشوار مي‌باشد باعث صرف وقت و هزينه بسيار براي مناقصه‌گران (پيمانكاران) مي‌گردد.

از سويي دستگاه‌هاي اجرايي مناقصه‌گزار در صدد يافتن راه‌هاي بهتري براي شناسايي پيمانكاران (مناقصه‌گران) بوده و با اما و اگرهاي دستگاه‌هاي كنترلي و نظارتي و ايجاد فضاي نامطمئن براي رؤساي دستگاه‌ها روبرو هستند، در همين راستا ضمن حركتي علمي و تخصصي؛ روزنامه مناقصه مزايده به عرصه مطبوعاتي كشور وارد شده است.

لذا *تسريع اطلاع‌رساني تخصصي، *صرفه‌جويي در هزينه‌هاي انتشار، *گردآوري اختصاصي مناقصات و مزايدات به صورت مكتوب، *انعكاس اخبار دستگاه‌هاي مناقصه‌گزار و انتقادات پيمانكاران، *ارسال متن آگهي‌ مناقصات سفارشي سازمان‌ها از طريق فكس يا ايميل براي پيمانكاران و شركت‌هاي مرتبط، *ارايه مشاوره فني و حقوقي به سازمان‌ها در خصوص روند برگزاري مناقصات با پشتوانه كارگروه علمي «بررسي قوانين و مقررات برگزاري مناقصه»، *توزيع در سراسر كشور از مزاياي همکاری با روزنامه مناقصه مزايده است.

اطلاعاتی از تعرفه ها پیدا نشد.

مراحل انجام مناقصه:

  • مرحله اول :
  • تقاضا انجام مناقصه یا مزایده توسط فرد متقاضی مناقصه و تایید آن توسط بالاترین مقام اجرایی مناقصه.
  • مرحله دوم :
  • تأمین اعتبار موضوع مناقصه و طرح در کمیسیون معاملات.
  • مرحله سوم :
  • تهیه شرایط اختصاصی مناقصه توسط واحد درخواست کننده مناقصه.
  • مرحله چهارم :
  • ارسال شرایط اختصاصی وقتی مناقصه توسط واحد متقاضی مناقصه به واحد مناقصات و امور قراردادها.
  • مرحله پنجم :
  • پیوست شرایط عمومی مناقصه به شرایط اختصاصی و تدوین آن توسط واحد مناقصات.
  • مرحله ششم :
  • ارسال شرایط مناقصه جهت بررسی و اعلام نظر به واحدهای مربوطه و اخذ تائید نهایی آن.
  • مرحله هفتم :
  • تشکیل جلسه پیش فراخوان و تنظیم صورتجلسه مربوطه.
  • مرحله هشتم :
  • فراخوان مناقصه در روزنامه های کثیرالانتشار، سایت مناقصات و سایت ستاد.
  • مرحله نهم :
  • ارسال شرایط مناقصه به اداره تدارکات جهت توزیع طبق جدول زمان بندی مناقصه.
  • مرحله دهم :
  • دریافت پیشنهادات رسیده توسط دبیرخانه.
  • مرحله یازدهم :
  • تحویل پیشنهادات رسیده توسط دبیرخانه جهت ؟ تا زمان تشکیل جلسه کمیسیون به واحد مربوطه.
  • مرحله دوازدهم :
  • تشکیل کمیسیون مناقصه در مناقصات یک مرحله ای و دو مرحله ای
  • مرحله سیزدهم :
  • گشایش پیشنهادها (جلسه کمیسیون بازگشایی پیشنهادات).
  • مرحله چهاردهم :
  • ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهاد ها در مناقصات دو مرحله ای.
  • مرحله پانزدهم :
  • اعلام برنده مناقصه و اخذ تضمین حسن اجرای تعهدات.
  • مرحله شانزدهم :
  • عقد قرارداد با برنده مناقصه توسط واحد امور قراردادها.

مراحل انجام مناقصه

مناقصه پیمانکاری چیست؟

برای انجام پروژه های بزرگ و کوچک بین پیمانکار و کارفرما مناقصه ای صورت می‌گیرد که به آن مناقصه پیمانکاری گفته می شود. در واقع با صورت گرفتن این مناقصه کارفرما به راحتی می‌تواند که پیمانکار مناسب خود را با قیمت مناسب تر انتخاب نمایید. در سایت مناقصه گر شما می‌توانید به راحتی مناقصه پیمانکاری را در زمینه درب و پنجره یو پی وی سی انجام دهید.
سایت مناقصه گر بستر مناقصه رو تبدیل کرده به بستری آنلاین، راحت ، در دسترس و رایگان. شما بدون هیچ هزینه ای و فقط با کامل کردن پروفایل کاربری خودتون می‌تونید وارد مناقصات شده و برنده باشید. اگر کارفرما هستین هم سایت مناقصه گر برای شما سودآور خواهد بود چون شما می‌تونید از بین طیف گسترده ای از پیمانکاران، شریک خودتون رو انتخاب کنید.
در هر صورت شما در سایت مناقصه گر برنده هستید. زیرا اگر پیمانکار باشید می‌توانید حوزه کاری گسترده تری را تجربه کنید و اگر کارفرما باشید گزینه های زیادی را برای شروع همکاری پیش رو خواهید داشت. همچنین با ثبت نام در سایت مناقصه گر شما در بسیاری از هزینه هاتون صرفه جویی خواهید کرد.


برچسب ها


نظرات کاربران

ارسال نظر

{{comment.name}}

{{comment.comentText}}

{{comment.persianDate}}
مشاهده بیشتر