پنجره یو پی وی سی UPVC هافمن | 10 مزیت برتر پنجره هافمن

پنجره یو پی وی سی UPVC هافمن | 10 مزیت برتر پنجره هافمن

پلی وینیل کلراید پلاستیکی نشده یا همان طور که معمولا شناخته می شود یو پی وی سی UPVC نوعی پلاستیک سفت و سخت است و انعطاف پذیر نیست. پنجره دو جداره هافمن یا پنجره یو پی وی سی UPVC هافمن یک گزینه برتر برای قاب پنجره ها و درها است که عملکرد عالی و طول عمر بالایی با قیمت مقرون به صرفه دارد.

تاریخ
1400/02/13 9:27 AM
دسته
پنجره

پنجره دو جداره هافمن جایگزین ارزان تری برای چوب سخت و آلومینیوم با قیمت بالاتر است. مقرون به صرفه بودن، یو پی وی سی UPVC را به ماده ای محبوب تبدیل کرده و یکی از مواد مورد علاقه برای پنجره ها و درها است. یو پی وی سی UPVC به طور خاص برای کاهش اتلاف گرما همراه با مقاومت، قابلیت انعطاف پذیری و خاصیت نگهداری پایین یو پی وی سی UPVC طراحی شده است و مزایای بسیاری را به همراه دارد که تاکنون هیچ ماده ای قادر به مطابقت آن نبوده است.

مزایای پنجره دو جداره هافمن

رایج ترین سوالی که مشتریان ما از ما می پرسند این است که فواید پنجره دو جداره هافمن نسبت به گزینه های چوبی یا آلومینیومی آن چیست: در زیر متداول ترین مزایای پنجره یو پی وی سی UPVC هافمن آورده شده است.

پیشنهاد می شود مقاله قیمت انواع پنجره را مطالعه نمایید.

1. شکل ایده آل عایق در پنجره دو جداره هافمن

پنجره یو پی وی سی UPVC هافمن شکل ایده آل عایق بندی است، با 50-70 گرمای خانه از طریق شیشه منفرد از بین می رود. با پنجره دو جداره هافمن ساخت و ساز هوا باعث ایجاد عایق حرارتی می شود. به این معنی که تنظیم دمای منزل شما راحت تر است و در فصل تابستان و زمستان دمای متناسب تری دارد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی upcv هافمن

2. کاهش مصرف انرژی به معنای کاهش هزینه های انرژی

به دلیل وجود شیشه اضافی شیشه دو جداره، میزان گرمای قابل خروج از خانه و نفوذ هوای سرد را کاهش می دهد. بنابراین مزیت عمده پنجره دو جداره یو پی وی سی UPVC این است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در دارایی شما می شود. پیش نویس کمتر و کنترل بهتر دما باعث می شود که با کاهش نیاز به روشن شدن سیستم گرمایشی منجر به کاهش هزینه های انرژی، به انرژی کمتری برای گرم شدن یا خنک شدن فضا نیاز باشد.

3. تراکم را کاهش می دهد

رطوبت روی یک سطح گرم قطرات آب را تشکیل می دهد که منجر به تراکم می شود. چگالش به ویژه در خانه های قدیمی می تواند یک مشکل جدی باشد؛ زیرا باعث ایجاد کپک می شود. هم چنین می تواند قاب های چوبی را پوسیده کند و به سلامت خانواده شما آسیب برساند. در پنجره های های دو جداره یو پی وی سی UPVC ترکیبی از هوا بین دو شیشه شیشه و مهر و موم هوا، ایجاد تراکم را با مسدود کردن رطوبت در هوای سرد منع می کند.

4. پنجره دو جداره هافمن سر و صدا را کاهش می دهد

پنجره ها و درهای دو جداره با ایجاد مانعی بین خانه و محیط خارجی باعث بهبود عایق صدا می شوند. به این معنی که پنجره های دو جداره هافمن تا حدود 60 درصد از میزان سر و صدای بیرو و آلودگی صوتی را کاهش می دهند. به بیان دیگر آلودگی صوتی ناشی از محیط بیرون را در حد مکالمه فردی در یک کتابخانه کم می کند. اگر محل زندگی شما در مکانی پرتردد و شلوغ یا در کنار فرودگاه است، این موضوع اهمیت زیادی دارد.

پیشنهاد می شود مقاله برندهای معروف پنجره UPVC را مطالعه نمایید.

5. ارزش فروش مجدد خانه خود را افزایش می دهد

پنجره ها و درهای زیبا مانند عوامل دیگر می توانند فضای بیرونی منزل شما را جلوه بیشتری دهند. در واقع پنجره های دو جداره هافمن روشی ایده آل برای افزودن ارزش دارایی و ملک شماست. این محصول حتی در سازگاری با منازل قدیمی نیز قرار دارد. در واقع افراد به خرید خانه ای که عایق بندی و با مصرف انرژی کم است، علاقه بیشتری نشان می دهند.

پنجره سه جداره یو پی وی سی upvc هافمن

6. سبک هایی متناسب با خانه شما

طیف گسترده ای از پنجره ها و درهای سفارشی برای اطمینان از زیبایی خانه شما وجود دارد. به عنوان مثال پنجره های ارسی برای خانه های قدیمی، پنجره های خلیجی و پنجره های پنجره. در کنار این انواع درها مانند پاسیو، دو برابر و ورودی وجود دارد. پنجره ها و درها در رنگ های مختلف از جمله خاکستری، سفید، قهوه ای و غیره متناسب با سلیقه شما هستند.
پیشنهاد می شود مقاله کدام پنجره برای ساختمان شما مفید تر است را مطالعه نمایید.

7. مزایای محیطی

از آن جا که شیشه دو جداره یو پی وی سی UPVC باعث کاهش مصرف انرژی شما می شود، این امر به این معنی است که اثر کربن شما نیز کاهش می یابد.

پنجره سه جداره یو پی وی سی upvc هافمن

8. جنبه های ایمنی

امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است و در تمام پنجره ها و درها از انواع ویژگی های ضد سرقت مدرن استفاده شده است. تمام ویژگی های امنیتی که پنجره ها و درهای یو پی وی سی UPVC دارند، با دقت آزمایش می شوند تا از بالاترین استانداردهای ممکن مطمئن شوند. هر پنجره و درب آزمایش می شود تا اطمینان حاصل شود که از استانداردهای امنیتی علامت بادبادک BSI برخوردار هستند.
سیستم های قفل چند منظوره کلیدی به طور استاندارد با پیچ و مهره قفل شلیک و دستگاه های ضد زور نصب می شوند که باعث می شود باز شدن از بیرون سخت تر شود. از نظر ماهیت شیشه های دوجداره امنیت بیشتری نسبت به شیشه های منفرد فراهم می کند؛ زیرا شیشه های اضافی باعث شکستن شیشه ها به معنای امنیت بهتر در خانه می شوند. از مهره های داخلی استفاده می شود که از برداشتن شیشه از خارج جلوگیری می کند و از شما در برابر مزاحمان محافظت می کند.

9. پنجره دو جداره هافمن آسیب به اثاثیه را کاهش می دهد.

پنجره های دو جداره یو پی وی سی UPVC مانعی در برابر آسیب نور خورشید به وسایل منزل شما از جمله فرش، مبلمان و تابلوها است؛ زیرا پنجره ها میزان آفتاب و گرمای ورودی به اتاق ها را کاهش می دهند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی upcv هافمن

10. تعمیر و نگهداری کم

پنجره دو جداره هافمن هیچ وقت به رنگ آمیزی دوباره نیاز ندارد. فقط چند بار در سال فریم ها نیاز به تمیز کردن به وسیله یک پارچه مرطوب دارند. این محصول در مقایسه با چوب دچار آسیب هوا و پوسیدگی نمی شود. پس همان گونه که گفته شد نیازی نیست تا دیگر نگرانی بابت این موضوع داشته باشید.

معرفی شرکت هافمن

اولین تولیدکننده پروفیل‌های لاستیک دار شرکت هافمن است . این شرکت با به‌کارگیری جدیدترین ماشین‌آلات صنعتی ، هدف دارد آرامش و آسایش را مهمان خانه‌های تمام ایرانیان کند . این شرکت از سال 1386 با توجه به استانداردهای جهانی در شهر تبریز شروع به تولید پروفیل‌های upvc کرده است .
تولید اولیه شرکت هافمن در روزهایی شروع کار 7200 تن بوده ، اما با گسترش فعالیت و استقبالی که به سبب کیفیت محصولات هافمن بود این روند به‌صورت صعودی به 17000 تن رسید . مرغوب بودن محصولات تولیدی هافمن باعث شد که بسیار سریع در بازار مصرفی شناخته شود .

چرا از پنجره هافمن استفاده کنیم ؟

در و پنجره علاوه بر استفاده‌های عمومی در منازل و ساختمان‌ها ، تأثیر بسیار زیادی در نما و زیبایی ساختمان دارد . درواقع عضو کلیدی واصلی یک ساختمان را درب و پنجره‌ها تشکیل می‌دهند . برای انتخاب درست این محصولات در مرحله اول باید نیاز خود را دقیقی بررسی کنید و سپس درباره محصولات موجود در بازار تحقیق کنید و بهترین محصول را برای رفع نیاز خودیافت کنید .
محصولات هافمن ویژگی‌های مثبت فروانی دارند که باعث تمایز این برند با دیگر نمانام‌های موجود بازار می‌شود که به تفکیک به بررسی هرکدام می‌پردازیم:

ظاهر مناسب:


در هر حوزه‌ای ظاهر مناسب بسیار اهمیت دارِ و یکی از شاخصه‌های انتخاب یک محصول داشتن ظاهر مناسب و زیبا است . پنجره‌های تولیدی توسط شرکت هافمن اجزای متفاوتی دارند و در تولید آن‌ها از انواع آلیاژها و یراق‌آلات استفاده‌شده است . انواع پنجره‌های لولایی ، کشویی ، سایبانی و ... اشکال مختلف ظاهری پنجره‌های شرکت هافمن است .
وجود پروفیل در ساخت پنجره‌ها باعث به نجو آمدن زیبایی خاصی در آن‌ها شده است . وجود پروفیل این امکان را می‌دهد که پنجره را به هر شکل بتوانیم طراحی کنیم . پروفیل باکیفیت، ظاهری یکدست و شفاف دارد و این مورد به‌راحتی قابل‌مشاهده و تشخیص است.

طول عمر زیاد:


پروفیل مرغوب ، طول عمر مناسب و معین دارد و باید در برابر نور خورشید ، شرایط جوی مختلف ، شرایط آب‌وهوای مختلف و آلودگی‌های موجود در پیرامون مقاومت و پایداری خود را حفظ کند . پروفیل درجه‌یک با قرار گرفتن در هرکدام از این شرایط نباید دچار تغییر رنگ ، تغییر شکل و ...شود .
پروفیل در برابر آتش مقاوم است و به‌هیچ‌عنوان باعث گسترش آتش نمی‌شود . تشخیص کیفیت برای مصرف‌کننده باوجود اجناس تقلبی در بازار بسیار سخت است . پس برای اینکه دچار خطا و اشتباه نشوید باید از نمانام‌های شناخته‌شده محصولات خود را تهیه کنید .

پنجره دوجداره

عایق گردوغبار:

پنجره هافمن علاوه بر اینکه عایق صوتی باشند در برابر گردوغبار نیز عایق بسیار خوبی هستند و عملکرد خوبی طی سال‌ها استفاده از خود نشان داده‌اند. استفاده از درزگیرهای با انعطاف بالا و همچنین یراق‌آلات مرغوب باعث شده که امر عایق بودن به شکل عالی صورت بگیرد.
عدم استفاده از مواد بازیافتی در ساخت:

در ساختار پنجره دوجداره باکیفیت نباید از هیچ مواد بازیافتی استفاده شود. مواد بازیافتی کیفیت کمتری دارند و طول عمر پنجره را کاهشمی دهند و همچنین در ایفای صحیح وظایف پنجره خلل ایجاد می‌کنند. این نکته را فراموش نکنید که مواد اولیه ساخت پنجره دوجداره هافمن آسیبی به محیط ‌زیست وارد نمی‌کنند.
قابل بازیافت بودن پروفیل:

پروفیل‌های مصرفی در پنجره دوجداره هافمن قابل بازیافت هستند. درواقع نمی‌توان از آن‌ها دوباره برای ساخت پنجره دوجداره استفاده کرد، اما می‌توان در دیگر بخش‌های صنعت به کار گرفت. این نکته که پروفیل‌ها بعد از سال‌ها استفاده دور ریخته نمی‌شوند و دوباره به کار گرفته می‌شوند اهمیت ویژه‌ای دارند.
شیشه باکیفیت در پنجره هافمن:

شیشه‌های استفاده‌شده در پنجره دوجداره هافمن صاف و شفاف هستند. بدون هیچ خط و خشی نصب‌شده و ضخامت قابل قبولی دارند. کیفیت شیشه در ساختار پنجره بسیار مهم است، زیرا اگر این قطعه کیفیت خوبی نداشته باشد عملاً پنجره عایق بودن خود را از دست خواهد داد.

معایب پنجره دوجداره کشویی هافمن

  • نفوذ پذیر

  • در پنجره های دوجداره کشویی هافمن نفوذ پذیری بیشتری اتفاق می افتد . این امر به دلیلی ریلی بودن و نوع باز و بسته شدن پنجره‌ها است. این پنجره ها در مقایسه با نوع دیگر پنجره های دوجداره عددی نزدیک به 20 الی 30 درصد کمتر عمل عایق بودن را انجام می دهد. اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که سر و صدای زیادی وجود دارد و یا این که منطقه ای با اب و هوای سرد می باشد، استفاده از این نوع پنجره به شما پیشنهاد نمی‌شود.
    اما اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که آب و هوای متعادل و خوبی دارد و از نطر آلودگی صوتی نیز متعادل است، پنجره دوجداره کشویی هافمن گزینه مناسبی خواهد بود.
  • اندازه محدود

  • ساختار پنجره‌های کشویی و ریلی طوری ساخته می شوند که استفاده از آن‌ها در عرض کمتر از 70 سانتی‌متر و همین طور بیشتر از 4 متر امکان پذیر نیست. همین طور ارتفاع پنجره نباید بیشتر از 2 متر باشد. این محدودیت ها باعث می شود که استفاده از پنجره‌های ریلی هافمن در تمام نقاط منزل قابل استفاده نباشد.
  • وزن نامتناسب

  • نوع ساختار این پنجره ها باعث می‌شود که قاب سنگسن تری داشته باشد و اگر در ساختار آن از غلتک ها نا مرغوب استفاده شود قطعا برای مصرف کننده مشکل ساز خواهد بود. درب و پنجره های ریلی باید به راحتی و آسانی باز و بسته شوند. اگر در مواردی این باز و بسته شدن به سختی انجام شد قطعا یک جای کار مشکل دارد.
  • شرایط نگهداری سخت

  • تمیز نگه داشتن پنجره های ریلی کار سخت و دشواری است . چون ریل ها و شیشه ها روی هم قرار می گیرند و باعث می شوند که نتوان به نقاطی از شیشه دسترسی داشته باشیم. همین امر باعث می‌شود که تمیز کاری و پاک سازی پنجره به مشکل بخورد.


برچسب ها


نظرات کاربران

ارسال نظر

{{comment.name}}

{{comment.comentText}}

{{comment.persianDate}}
مشاهده بیشتر